Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Jätkates veebilehe sirvimist või vajutades „Sain aru“ nuppu, nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot.

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas saan vahetada telefoninumbrit?

Telefoninumbrit saad vahetada läbi kasutajakeskkonna või helistades infonumbrile 56 999 215

Kuidas saan vahetada isikuandmed?

Kõik peale ees- ning perekonnanime saab vahetada kasutajakeskkonnas, muude andmete puhul tuleb ühendust võtta klienditeenindusega numbril 56 999 215

Kuidas saan tellida uue parooli?

Uue parooli tellimiseks saatke sõnum sisuga LAEN ISIKUKOOD numbrile 15330

Kas lühinumbrile on võimalik sõnumit saata ka välismaalt?

Numbrile 15330 ei ole võimalik saata sõnumit välismaalt, kuid probleemide tekkimisel võtke kindlasti ühendust meie klienditeenindusega numbril 56 999 215

Kui mul ei ole võimalik õigeaegselt laenu tagastada?

Tagasimakse probleemide korral on alati võimalik laenutähtaega pikendada, on vajalik ära tasuda vaid pikendamise tasu meie hinnakirja alusel. Samuti on võimalik teha erandkokkuleppeid meie klienditeenindusenumbril 56 85 45 04 või krediidihaldus@kiirlaenud.ee.

Kuidas saan laenu tagastada?

Laenu saate tagastada või pikendada saadetud arve alusel läbi oma Internetipanga. Arvestada tuleb seda, et iga uue laenuga koostatakse uus viitenumber.

Millal kajastub minu makse kasutajakeskkonnas?

Makseid kontrollitakse üks kord päevas tööpäeviti 19.00-20.00 ning nädalavahetusel 15.00-16.00